OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

VÝMENA TID za MID s BC ...

 

 Čo nam treba: MID display(najlepšie s auta rovnakého ročníka a motorizácie aj ked to nie je podmienka)                       cena od : 30€ - .......

                              Páčku stier ačov s ovl.tlačitkami pre BC                                                                                                                            od : 10€ - .......

                             32 pinovy konektor ( alebo kabelaž z PC čo prepája mechaniky zo základnou doskou)                                       od: ................

                              2 žilovy kabel 0,75mm alebo len samotne draty (najlepsie kabeláž zo starej diagnostickej zásuvky)              od: .................

                              Opel tech2                                                                                                                                                                                   od:15€ - .......

                            Car pass

                            a drobné náradie,drôt 1,5mm (popripade letovačku)

Pred samotnou pracou odpoj + pol baterie.

1, demontáž a montaž pačky stieračov:

odklop prachovku tak aby sa dalo dostať k spodnej časti páčky, do drážky zasuň drôt až pokým neucítiš odpor, ten pretlač páčku trochu pritlač smerom dnu a potom vytiahni
   
novu pačku len naklikni na miesto starej. 

2, Demontáž TID:

odklipni kriciu lištu... vyskrutkuj 4x torx skrutky...odtiahni cely panel s displayom a vetranim ,odpoj konektor

       

3,Montáž MID:

kedže MID ma 32 pinovy konektor treba zo stavajuceho 18pinoveho vytiahnuť kable a napinovat ich do noveho 32 pinoveho a to v nasledovne prehadzanom poradi 

18 pin         32 pin

6       na   1 Hnedy
7       na   4 Čierny
5       na   5 Červeny
11     na   8 Červeno biely
16     na   10 Hnedo fialovy
15     na   11 Zeleno biely 
17     na   14 Hnedo biely 
1       na     28 Zeleny
4       na     25 Zeleny
12     na     29 Šedo biely 
8       na     31 Červeny
14     na     9  Žlto biely 
 a navyse pridať     OBD- diagnosticka zasuvka 
                  22         na         
                  23         na         11

 Ďalšia možnosť v pripade že sa ti nepodari zohnať 32pin.konektor,je použiť plochu kabelaž z domaceho PC co prepaja matičnu dosku s mechanikami:

- odletuj z matičnej dosky jednu zo zasuviek (potrebuješ 18 pinov),nasledne na nu naletuj plochu kabelaž ale uz v poradi uvedenom vyžšie. zo "zastrčky" ktora je sučasťou kabeláže odcvakni prebytočne piny(potrebuješ len 32 pinov), a takisto odlep prebytočne kabliky, z kabelaže na piny cislo 22 a 23 naletuj kable ktore pôjdu do OBD.

Týmto spôsobom si vlastne vytvoriš prepoj ,pricom zachovas 18pinovy konektor a v pripade potreby mozes kedykolvek jednoducho dať naspäť TID.

Dalej vyber panel ovladania kurenia vyber popolnik, a odklipni OBD zasuvku z ramu  ,dobre si pozri kde je na OBD cislo 1 aby nedoslo k omylu , zasuvku musiš rozobrat a potom do nej napinovať kable na poziciu 3 a 11.

Podľa potreby použi izolačku :-)

na fotkach je verzia cislo 2 s použitim  PC plochej kabelaže.

        

 

 

 po dokončeni pripoj bateriu a odskušaj či display funguje.

 

  

Po zkompletovani  treba zajsť na TECH2 , odporučam profika co dokonale ovláda prácu s TECH2 ,musi nastaviť index kodu  ( tento index je odlišny podla typu displaya a auta)

to by bolo asi tak vsetko

ak je niečo nejasné kludne  ma   kontaktuj rad odpoviem .

 

 

 

 


 

 

 

 

 

........................ ............................................................